Ténéré 700 Rally (2025)

16 199,00 €
Kokonaishinta sisältää myyntihinnan ja autoveron. Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.
Pyydä tarjous Varaa koeajo
Rahoituksella esim. 230 €/kk
Hae rahoitusta
Ténéré 700 Rally on äärimmäinen keskipainoinen seikkailupyörä. Tämä legendaarisen Ténérén uusin versio, joka on syntynyt rallikilpailuista ja on 80- ja 90-luvun ikonisten Pariisin Dakar-voittajapyörien jälkeläinen, on tähän tullessa kaikkein suorituskykyisin. Vääntövoimaisen CP2-moottorin voimanlähteenä ja kevyillä mutta erittäin kestävillä alustan komponenteilla varustettu 2025 Ténéré 700 Rally on moottoripyörä kuljettajille, jotka haluavat elää elämää ilman rajoja.
SKU
2025-XTZ700SPR-SYB
action-image

Työnnä rajojasi

Kun ajat Ténéré 700 Rallylla, ajat täydellisellä seikkailupyörällä maastoajoon. Yamaha-palkitun CP2-moottorin voimanlähteenä ja kestävään mutta kevyeen teräsrunkoon sijoitettu Rally nostaa Ténéré 700 -mallin uudelle tasolle, sillä se on suunniteltu vaativimpaankin maastoon. KYB:n täysin säädettävällä rallijousituksella, 255 mm:n maavaralla ja ominaisuuksilla, jotka on suunniteltu antamaan kuljettajalle äärimmäisen hyvä hallinta äärimmäisissä olosuhteissa, se on moottoripyörä niille, jotka haluavat elää elämää ilman rajoja.

Ténéré 700 Rally sisältää rallikäyttöön perustuvaa teknologiaa, kuten täysin säädettävän, pitkän KYB-etuhaarukan, jossa on vahvistetut putket, neljän millimetrin paksuisen alumiinisen öljypohjansuojuksen, kevyet, lovetut titaanijalkatapit ja kapean katteen, ja se on todella tarkoituksenmukainen seikkailupyörä. Ralliversiossa on erottuvaa sen ainutlaatuinen, perinteinen väritys, jossa on kullanväriset vanteet ja Yamahan legendaarinen speed block -muotoilu, jonka vahvistaa aavikkokilpailijoille ominainen korkealla sijaitseva etulokasuoja.

Ténéré 700 Rallyn uusi satula, jonka korkeus on 910 millimetriä, uudelleen suunniteltu polttoainesäiliö ja muutettu kytkinsuojus lisäävät joustavuutta maastossa liikkumiseen. Ohjaamossa on uusi 6,3 tuuman TFT-kojelauta, jossa on ainutlaatuinen "Raid"-asettelu, joka näyttää vain tärkeimmät tiedot, joita tarvitset haastavimmassakin maastossa. Se on yksi kolmesta kojelaudan asettelusta, ja se on vain yksi niistä tavoista, joilla voit muokata ajokokemustasi ja mukauttaa sen olosuhteisiin.

Kaikilla Ténéré-nimisillä moottoripyörillä on paljon käyttäjilleen paljon annettavaa. Malli esiteltiin ensimmäisen kerran 1980-luvun puolivälissä, ja se oli hallitseva voima pahamaineisessa Pariisin Dakar-rallissa. Ténéré 700 Rally on uusin moottoripyörä, joka kantaa nimeä ylpeydellä. Se on enemmän kuin merkki, se on eetos ja lupaus asiakkaille. Erittäin kevyenä seikkailupyöränä se on suunniteltu tarkoitettu kuljettajille, jotka haluavat selviytyä vaikeimmissakin maastoissa.
Ténéré 700 Rally on muotoilultaan ja väritykseltään kunnianosoitus 1980-luvun legendaarisille Dakar-voittoja saaneille Ténéré-pyörille, joten ei ole epäilystäkään siitä, etteikö Ténéré 700 Rally seuraisi voittajien jälkiä. Ergonomia on optimoitu optimaalista hallintaa ja suorituskykyä ajatellen, ja polttoainesäiliön muotoilu ja kapea ralli-istuin maksimoivat polviotteen, kun seisot rallisvarustukseen kuuluvien lovettujen titaanijalkatappien päällä. Tällä moottoripyörällä Yamahan virallinen rallikilpailutiimi lähtee maailman vaikeimpiin maastoihin. Yksinkertaisesti sanottuna se on Ténéré. Se on lujatekoinen.
Kuljettajan ja koneen symbioosi edellyttää moottoripyörää, jossa vahvuus, yksinkertaisuus ja mukautuvuus ovat etusijalla. Ténéré 700 Rally noudattaa tätä filosofiaa. Elektroninen YCC-T-kaasuläppäjärjestelmä tuo mukanaan uuden säädettävyystason, jonka ominaisuuksiin kuuluvat ajotilat, luistonesto ja kytkettävä ABS ovat kaikki vakiovarusteita. Valittavissa on kaksi tehokäyrää, ja ABS- ja TCS-järjestelmät voi tarvittaessa kytkeä pois päältä helposti, jolloin kokenut kuljettaja saa pyörän täyden hallinnan olosuhteiden muuttuessa haastaviksi, ja moottoripyörä pysyy aitona, mutkattomana ja sen konseptin mukaisena, joka on tehnyt Ténéréstä legendan yli neljän vuosikymmenen aikana.
Lisätietoja
Moottorin tyyppi4-tahtinen, 2-sylinterinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen
Sylinterin tilavuus689-kuutioinen
Sylinterin mitat80,0 x 68,6 mm
Puristussuhde11,5 : 1
Maksimiteho54,0 kW (73,4 hv) / 9 000 r/min
Limited power version35,0 kW (47,6 hv) / 8 000 r/min
Maksimivääntö68,0 Nm / 6 500 r/min
VoitelujärjestelmäMärkäsumppu
Kytkimen tyyppiMärkä, Monilevy
SytytysjärjestelmäTCI
KäynnistysjärjestelmäSähkö
Vaihteistojärjestelmähammasrattaat, 6-vaihteinen
VoimansiirtoKetju
Polttoaineen kulutus4,3 l / 100 km
KaasutinElektroninen suorasuihkutus
Runkokaksoiskehto, Teräsputki
Caster-kulma27º
Jättö105 mm
EtujousitusjärjestelmäUSD-etuhaarukka, Ø 43 mm
Takajousitusjärjestelmälinkkujousitus, Keinuhaarukka
EtujarruKaksi hydraulista levyjarrua, Ø 282 mm
TakajarruHydraulinen levyjarru, Ø 245 mm
Eturengas90/90-21 M/C 54V
Takarengas150/70 R 18 M/C 70V
Kokonaispituus2.370 mm
Akseliväli1.595 mm
Polttoainesäiliön tilavuus16,0 l
Öljysäiliön tilavuus3 l
Screen typeTFT
Screen size6.3 tuumaa
Adaptive Cruise ControlEi

  1. Yamaha Center on mukana MP25 -moottoripyörämessuilla. Tule ja tutustu uutuuksiin! Yamaha Center on mukana MP25 -moottoripyörämessuilla. Tule ja tutustu uutuuksiin! [mgz_pagebuilder]{"elements":[{"row_type":"full_width_row","content_position":"top","gap_type":"padding","content_align":"center","device_type":"all","background_type":"image","background_style":"auto","background_position":"center-top","parallax_speed":0.5,"mouse_parallax_size":30,"mouse_parallax_speed":10000,"lg_background_type":"image","lg_background_style":"auto","lg_background_position":"center-top","md_background_type":"image","md_backgroun
Search engine powered by ElasticSuite © 2021 Yamaha Motor Europe N.V., Suomen sivuliike / Yamaha Center