Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Ténéré 700 (2025)

Jahtaa seuraavaa horisonttia
Kun ajat Ténéré 700:lla, ajat legendaarisella moottoripyörällä. Rakennettu kestämään. Uuden säädettävän jousituksen, tarkkaan harkitun ajoasennon ja elektronisten apuvälineiden, jotka voit tarvittaessa kytkeä pois päältä, ansiosta tämä moottoripyörä selviytyy kaikista maastoista. Kilpailijoitaan kevyempi ja vääntävällä moottorilla varustettu moottoripyörä, jolla pääsee kaikkialle ja voi tehdä mitä tahansa. Ténéré 700 ilmentää elämää kaksipyöräisten kanssa ja meissä kaikissa olevaa seikkailunhalua.
Ténéré 700:n voimanlähteenä on Yamahan palkittu 690-kuutioinen CP2-moottori, joka on viritetty ja säädetty erityisesti tätä mallia varten. 2025 Ténéré 700 on nyt varustettu elektronisella YCC-T-kaasulla, ja se tarjoaa joukon ominaisuuksia, joilla ajokokemusta voidaan mukauttaa olosuhteisiin sopivaksi, mukaan lukien kaksi ajotilaa, Sport ja Explorer, joiden avulla voit valita parhaat teho- ja vääntöominaisuudet ajotarpeidesi mukaan. ABS ja TCS voidaan myös kytkeä pois päältä, jolloin saat täydellisen hallinnan, mikä on erityisen hyödyllistä päällystämättömillä pinnoilla. Mikään muu seikkailupyörä ei tarjoa yhtä kokonaisvaltaista voiman ja hallinnan tasapainoa – tämä rallista polveutuva pyörä on suunniteltu selviytymään kaikesta, mitä tulee vastaan.
Uusin versio Ténéré 700:n vankasta teräsputkirungosta tarjoaa hyvän ajotuntuman monenlaisissa ympäristöissä. Säädettävä jousitus ja suurikokoiset pinnavanteet vaikuttavat osaltaan suureen maavaraan ja hallitsevaan ajoasentoon, joka korostuu maantiellä ja maastossa yhtä lailla seisoma- kuin istuma-asennossa.
Silmiinpistävän kevyt kate suojaa on sinua pahimmiltakin sääolosuhteilta, ja 6,3 tuuman TFT-kojelauta tarjoaa kattavasti kaikki tärkeät tiedot yhdellä silmäyksellä.
Moottorin tyyppi | 4-tahtinen, 2-sylinterinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 689-kuutioinen |
Sylinterin mitat | 80,0 x 68,6 mm |
Puristussuhde | 11,5 : 1 |
Maksimiteho | 54,0 kW (73,4 hv) / 9 000 r/min |
Limited power version | 35,0 kW (47,6 hv) / 8 000 r/min |
Maksimivääntö | 68,0 Nm / 6 500 r/min |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 6-vaihteinen |
Voimansiirto | Ketju |
Polttoaineen kulutus | 4,3 l / 100 km |
CO2 emission | N/A |
Kaasutin | Elektroninen suorasuihkutus |
Runko | kaksoiskehto, Teräsputki |
Caster-kulma | 27º |
Jättö | 105 mm |
Etujousitusjärjestelmä | USD-etuhaarukka, Ø 43 mm |
Takajousitusjärjestelmä | linkkujousitus, Keinuhaarukka |
Takajoustovara | Standard: 200 mm; Low: 180 mm |
Etujarru | Kaksi hydraulista levyjarrua, Ø 282 mm |
Takajarru | Hydraulinen levyjarru, Ø 245 mm |
Eturengas | 90/90-21 M/C 54V |
Takarengas | 150/70 R 18 M/C 70V |
Kokonaispituus | Standard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm |
Kokonaisleveys | 935 mm |
Kokonaiskorkeus | Standard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm |
Istuimen korkeus | Standard: 875 mm; Low: 860 mm |
Akseliväli | 1.595 mm |
Maavara | Standard: 240 mm; Low: 225 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 208 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 16,0 l |
Öljysäiliön tilavuus | 3 l |
Screen type | TFT |
Screen size | 6.3 tuumaa |
Adaptive Cruise Control | Ei |