Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
XSR900 (2025)

Uudestisyntynyt legenda
XSR900 on elementissään niin rennossa maantiekurvailussa kuin nopeassa maantieajossa. XSR900 on varustettu nykyaikaisilla elektronisilla ajoavustimilla, jotka varmistavat pyörän hallittavuuden kaikissa tilanteissa. Urheilullisen QSS-vaihdeavustimen ja vakionopeudensäätimen ansiosta kuljettaja voi edetä juuri siten kuin itse haluaa.
XSR900-pyörän klassinen ulkonäkö saattaa hämätä, koska tämä 1980-luvun kilpapyörää muistuttava moottoripyörä sisältää huippusuorituskykyistä teknologiaa. Sen lisäksi, että siinä on vääntävä EU5+ 890cc CP3-moottori, siinä on myös kevyt Deltabox-tyylinen alusta, jossa on Brembon radiaalinen pääsylinteri, kevyet Spinforged-vanteet ja täysin säädettävä jousitus.
XSR900 on todiste Faster Sons -filosofian toiminnasta käytännössä. Tämä huippusuorituskykyinen pyörä on vuosikymmenten tiiviin tutkimus- ja kehitystyön tulos, jonka lähtökohtina ovat olleet Yamahan kaikkein legendaarisimmat moottoripyörämallit.
Se ja sama onko edessä mutkainen sivutie, loivasti kaarteleva vauhdikas maantie tai iltakruisailu kaupungilla, XSR900 on valmiina kaikkeen.
Moottorin tyyppi | 4-tahtinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen, 3-sylinterinen |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 890 cc |
Sylinterin mitat | 78,0 × 62,1 mm |
Puristussuhde | 11.5:1 |
Maksimiteho | 87,5 kW (119 hv) / 10 000 r/min |
Limited power version | A2 Version restricted - 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm |
Maksimivääntö | 93,0 Nm (95 kgm) / 7 000r/min |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 6-vaihteinen |
Voimansiirto | Ketju |
Polttoaineen kulutus | 5 l / 100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Kaasutin | Elektroninen suorasuihkutus |
Runko | Timantin muotoinen |
Caster-kulma | 25°00′ |
Jättö | 108 mm |
Etujousitusjärjestelmä | Teleskooppihaarukka |
Takajousitusjärjestelmä | (Linkkutyyppinen jousitus), Keinuhaarukka |
Etujoustovara | 130 mm |
Takajoustovara | 137 mm |
Etujarru | 298 mm |
Takajarru | 245 mm |
Eturengas | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
Takarengas | 180/55ZR17M/C (73W), tubeless |
Kokonaispituus | 2 155 mm |
Kokonaisleveys | 860 mm |
Kokonaiskorkeus | 1 155 mm |
Istuimen korkeus | 810 mm |
Akseliväli | 1 495 mm |
Maavara | 140 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 193 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 14 litraa |
Öljysäiliön tilavuus | 3,5 litraa |