Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
MT-07 (2025)
Dawn of a New Darkness
MT-07 on ollut Euroopan myydyimpien moottoripyörien joukossa lanseerauksestaan lähtien, ja hyvästä syystä. Se tarjoaa innostavan ajokokemuksen, joka on saanut inspiraationsa Japanin katumoottoripyöräilijöiden urbaaneista alakulttuureista. Kevyestä painostaan, ketterästä käsiteltävyydestään ja vahvasti vääntävästä CP2-moottoristaan tunnettu MT-07 on nyt entistäkin iskukykyisempi. Viimeisin kehitysversio tarjoaa uutta muotoilua, päivityksiä alustaan sekä teknologiaa, joka parantaa ajokokemusta entisestään tinkimättä yhtään siitä, mikä on tehnyt MT-07:stä yhden kuluneen vuosikymmenen tärkeimmistä moottoripyöristä: hymyn huulille tuovasta puhtaasta ilosta.
Uusimmassa MT-07 -mallin uusia ominaisuuksia ovat muun muassa radiaalisesti asennetut etujarrusatulat, 41 mm:n USD-haarukka ja kevyet SpinForged-vanteet. Tämän ansiosta moottoripyörä on entistä ketterämpi, kun taas akustinen vahvistustekniikka optimoi imuäänen, joka tekee ajamisesta entistäkin elämyksellisempää.
Kompakti uusi ulkoasu ilmentää täydellisesti MT-07:n pelkistettyä luonnetta, ja siinä on uudistettu ja hallitsevampi ajoasento sekä minimalistisen LED-ajovalojen ohjaama erottuva identiteetti. Tekniikka ja muotoilu ovat täydellisessä sopusoinnussa, eikä MT-07 -malliin ole lisätty mitään, mikä ei todella parantaisi ajokokemusta. Tuloksena on moottoripyörä, joka on ketterä liikkeissään mutta silti vahva – pyörä, joka nostaa Dark Side of Japan ‑asenteen aivan uudelle tasolle.
Moottorin tyyppi | 2-sylinterinen, 4-tahtinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 689-kuutioinen |
Sylinterin mitat | 80,0 x 68,6 mm |
Puristussuhde | 11,5 : 1 |
Maksimiteho | 54,0 kW (73,4 hv) / 8 750 r/min |
Limited power version | 35,0 kW (47,6 hv) / 7 750 r/min |
Maksimivääntö | 68,0 Nm (6,9 kgf-m) @ 6 500 r/min |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 6-vaihteinen |
Voimansiirto | Ketju |
Polttoaineen kulutus | 4,1 l / 100 km |
CO2 emission | 97 g/km |
Kaasutin | Elektroninen suorasuihkutus |
Runko | Timantin muotoinen |
Caster-kulma | 24º20' |
Jättö | 93 mm |
Etujousitusjärjestelmä | USD-etuhaarukka, Ø 41 mm |
Takajousitusjärjestelmä | Keinuhaarukka, (Linkkutyyppinen jousitus) |
Etujoustovara | 130 mm |
Takajoustovara | 130 mm |
Etujarru | Kaksi hydraulista levyjarrua, Ø 298 mm |
Takajarru | Hydraulinen levyjarru, Ø 245 mm |
Eturengas | 120/70ZR17 M/C (58W) letkaton |
Takarengas | 180/55ZR17 M/C (73W) letkaton |
Kokonaispituus | 2.065 mm |
Kokonaisleveys | 780 mm |
Kokonaiskorkeus | 1.110 mm |
Istuimen korkeus | 805 mm |
Akseliväli | 1 395 mm |
Maavara | 150 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | Vakiona kuusivaihteinen käsivaihteisto: 183 kg; Y-AMT: 186 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 14 l |
Öljysäiliön tilavuus | 3,0 l |
Screen type | TFT |
Screen size | 5 tuumaa |
Adaptive Cruise Control | Ei |