Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Ténéré 700 (2024)
14 541,41 €
Kokonaishinta sisältää myyntihinnan ja autoveron. Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.
Rahoituksella esim. 208 €/kk
Hae rahoitusta
Vääntövahva moottori, kilpakokemuksiin perustuva vankka ja kapea runko sekä muotoilu, ovat hyvä lähtökohta seikkailupyörälle. Ténéré 700 on juuri sellainen. Mahdollisuudet ovat rajattomat.
SKU
2024-XTZ700
Mahdollisuudet ovat rajattomat
Ténéré 700 vie minne haluat. Ténéré 700 on aito adventure-pyörä, joka tarjoaa ajamisen vapautta parhaimmillaan.
Vääntövahvan 690 cm³:n kaksisylinterisen EU5-hyväksytyn moottorin erinomainen teho on optimoidun voimansiirron ansiosta helposti hallittavissa. Kun tähän lisätään ketterä ajokäytös, etenee Ténéré 700 sujuvasti vaativissakin olosuhteissa niin maastossa kuin asfaltilla.
Kompakti putkirunko ja kapea rakenne takaavat ketteryyden ajettaessa istuen tai seisten. Lisäksi jousituksen pitkä liikevara ja pinnavanteet mahdollistavat, että kuljettaja voi huoletta suunnitella ajoreitin vaikeakulkuisia osuuksia kaihtamatta. Tankki täyteen ja menoksi! Mahdollisuudet ovat rajattomat.
Yamahan ensimmäiset XT-mallit tarjosivat jokaiselle motoristille mahdollisuuden mailmanmatkaajaksi. Ténéré 700 jatkaa tätä perinnettä. Ténéré 700 tarjoaa mahdollisuuden tutustua todellisiin seikkailuihin, jotka mullistavat elämäsi.
Tukeva rakenne, rallihenkinen tekniikka, USD-etuhaarukka, kevyet pinnavanteet ja kolmitoiminen ABS-järjestelmä ovat perua Dakar-rallissa menestyneistä kilpapyöristä. Pitkätkin ajotaipaleet sujuvat mukavasti ergonomisen ajoasennon ja hyvin suojaavan tuulilasin ansiosta. Lisäksi 16 litran polttoainesäiliö takaa yli 350 kilometrin tankkausvälit.
Moottorin lineaarinen vääntö ja ketterä ajettavuus ovat yhtä omiaan niin asfaltilla kuin maastossa. Ténéré 700 on suunniteltu viemään perille kaikissa olosuhteissa.
Moottorin tyyppi | 4-tahtinen, 2-sylinterinen, Nestejäähdytetty, DOHC |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 689-kuutioinen |
Sylinterin mitat | 80,0 x 68,6 mm |
Puristussuhde | 11,5 : 1 |
Maksimiteho | 54,0 kW (73,4 hv) / 9 000 r/min |
Limited power version | 35,0 kW (47,6 hv) / 7 750 r/min |
Maksimivääntö | 68,0 Nm / 6 500 r/min |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 6-vaihteinen |
Voimansiirto | Ketju |
Polttoaineen kulutus | 4,16 l / 100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Kaasutin | Elektroninen suorasuihkutus |
Runko | kaksoiskehto, Teräsputki |
Caster-kulma | 27º |
Jättö | 105 mm |
Etujousitusjärjestelmä | USD-etuhaarukka |
Takajousitusjärjestelmä | linkkujousitus, Keinuhaarukka |
Etujoustovara | 210 mm |
Takajoustovara | 200 mm |
Etujarru | Kaksi hydraulista levyjarrua, Ø 282 mm |
Takajarru | Hydraulinen levyjarru, Ø 245 mm |
Eturengas | 90/90-21 M/C 54V |
Takarengas | 150/70 R 18 M/C 70V |
Kokonaispituus | 2.370 mm |
Kokonaisleveys | 905 mm |
Kokonaiskorkeus | 1 455 mm |
Istuimen korkeus | 875 mm |
Akseliväli | 1.595 mm |
Maavara | 240 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 205 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 16,0 l |
Öljysäiliön tilavuus | 3 l |